Wersja dla osób niedowidzącychWersja dla osób niedowidzących

Okładka wydania

147 Ćwiczeń Z Piłką Gimnastyczną

Kup Taniej - Promocja

Additional Info

  • Autor: Agnieszka Peszek
  • Tytuł Oryginału: 147 ćwiczeń z piłką gimnastyczną
  • Gatunek: Sport
  • Język Oryginału: polski
  • Liczba Stron: 210
  • Rok Wydania: 2020
  • Numer Wydania: I
  • ISBN: 9788395662706
  • Wydawca: 110 procent
  • Ocena:

    5/6


Oceń Publikację:

Książki

Fabuła: 100% - 2 votes
Akcja: 100% - 1 votes
Wątki: 100% - 2 votes
Postacie: 100% - 2 votes
Styl: 100% - 2 votes
Klimat: 100% - 2 votes
Okładka: 100% - 2 votes
Polecam: 100% - 2 votes

Polecam:


Podziel się!

147 Ćwiczeń Z Piłką Gimnastyczną | Autor: Agnieszka Peszek

Wybierz opinię:

MarJadka

Byłam ciekawa tej pozycji. Kupiłam sobie kiedyś piłkę gimnastyczną, niestety nie starczyło mi cierpliwości i leży teraz schowana w małym pudełku. Może po przeczytaniu tego ebooka znowu wezmę się za ćwiczenia?
Ebook podzielony jest na parę części – rozdziałów.

 

Wstęp – „Dlaczego warto przeczytać tę książkę? Kilka słów o mnie i o tym dlaczego warto ćwiczyć z piłką”. Autorka jest trenerką personalną kochającą ruch. Ćwiczenia z piłką gimnastyczną przynoszą wiele korzyści. Sporo jest ich tu wymienionych. Poza tym we wstępie znajdują się także wskazówki, jak wybierać piłkę gimnastyczną, na co zwracać uwagę.
„Jak ćwiczyć prawidłowo? Dowiedz się jak prawidłowo ćwiczyć, aby być coraz sprawniejszym i zdrowszym”. Jak? Autorka przekazuje podstawowe rady, takie jak kontroluj ustawienie kręgosłupa, oddychaj przeponą a nie klatką piersiową, napinaj brzuch czy likwiduj przeprosty. Każda rada opisana jest bardzo dokładnie, dodatkowo zilustrowana dużym i wyraźnym zdjęciem (czasem dwoma).

 

„Nie masz nastroju na trening? Zmień nastrój!” Takim mottem zaczyna się zbiór ćwiczeń, opracowanych i prezentowanych w niniejszym zbiorze przez Agnieszkę Peszek. Wydawało mi się, że jest ich niewiele. Ot siedzi się na piłce i macha to jedną nogą czy rękę, to drugą, albo robi skłony. A tutaj czekała mnie niespodzianka. Ilość ćwiczeń przyprawia o zawrót głowy! W dodatku podzielone są one na kategorie, które również nie przyszłyby mi do głowy. No ale nie ja tu jestem specjalistką, tylko Agnieszka Peszek.
„Ćwiczenia w leżeniu na plecach na ziemi”, „Ćwiczenia w leżeniu na piłce na plecach”

 

„Ćwiczenia w leżeniu na brzuchu na ziemi”, „Ćwiczenia w leżeniu na piłce na brzuchu”

 

„Ćwiczenia z rękoma na piłce”, „Ćwiczenia z nogami na piłce”

 

„Ćwiczenia w klęku”, „Ćwiczenia w leżeniu bokiem”, „Ćwiczenia w staniu”

 

„Ćwiczenia przy ścianie”

 

„Plany treningowe”

 

Każde ćwiczenie jest bardzo dokładnie opisane. Wskazane jest kiedy robić wdech, a kiedy wydech, co wcale nie jest takie znowu częste, a jest ważną częścią ćwiczenia. Podane są wskazówki, co zrobić, kiedy jest zbyt trudno wykonać dane ćwiczenie. Bardzo ważnym punktem opisu jest „Na co zwrócić uwagę?” wytłuszczonym i pogrubionym drukiem, po czym następuje wykaz uwag. Do każdego ćwiczenia dołączone są zdjęcia – ich ilość uzależniona jest od ilości elementów składających się na dane ćwiczenie.
Podoba mi się szata graficzna. Jest przejrzysta i staranna. „Na co zwrócić uwagę” umieszczono pod zdjęciem ilustrującym dane ćwiczenie, przez co uwagi nie gubią się w całości tekstu.

 

Planów treningowych jest sześć. Każdy zawiera po sześć ćwiczeń. Układ jest prosty – nazwa ćwiczenia, ilość powtórzeń/czas wykonywania ćwiczenia, ilość serii, strona z opisem ćwiczenia. Zwłaszcza ta ostatnia pozycja jest świetna, bo od razu podaje nr strony, na której znajduje opis podanego ćwiczenia, a nie trzeba scrollować samemu 210 stron w poszukiwaniu konkretnego ćwiczenia.

 

Autorka przed planami treningowymi podaje do siebie kontakt. I co ważne – podkreśla, by przed każdym treningiem zrobić rozgrzewkę. Szkoda, że nie jest to podkreślone na samym początku. Bo często zaczyna się trening od razu od ćwiczeń, mając zupełnie nierozgrzane mięśnie. Kontakt do autorki można jeszcze znaleźć w paru miejscach, między rozdziałami.
Reasumując. Ebook przydatny, choć nie każdy może sobie pozwolić na piłkę gimnastyczną (ze względu na jej gabaryty). Ale warto poćwiczyć by mieć zdrowe i wysportowane ciało.

 

Komentarze

Security code
Refresh

Aby Skomentować Kliknij Tutaj

Współpracujemy z:

BIBLIOTECZKA

Karta Do Kultury

? Jeżeli zalogujesz się na swoje konto, będziesz mógł bezpłatnie:
*obserwować pozycje wydawnicze, promocje oraz oferty specjalne
*dodawać je do ulubionych
*polecać innym czytelnikom
*odradzać produkty, po które więcej nie sięgniesz
*listować pozycje, które posiadasz
*oznaczać pozycje przeczytane/obejrzane
Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się, zapraszamy do rejestracji!
  • Zobacz Mini Tutorial